2011-02-11

Mer av samma sak...

Nästa sjukrapport: Oscar har RS-virus. Jaha. Det ocksa. Saklart.
Igar hade vi en dag som var... Sadär.
Det började med att jag fick en ny tid hos barnläkaren för Oscar. Han har helt enkelt inte blivit bättre. Där fick jag veta att han har RS-virus och blev skickad till sjukhuset. Pa vägen dit fick jag hämta Axel fran dagis och ta med mig alla tre, (inkl syskonvagnen för Clara hade inte sovit pa förmiddagen och vem vet när vi skulle bli utsläppta fran sjukhuset alt. Marco skulle komma tillbaka och hämta Axel och Clara om Oscar skulle fa stanna kvar?). Den utflykten var väl sadär kul, men det funkade. (Check, nu vet jag att jag kan aka till sjukhuset ensam med tre barn om det skulle behövas.) Pa sjukhuset undersöktes han av tre olika läkare (samma som vi var hos när han föddes) och de konstaterade till slut att vi far välja själva om han ska bli inlagd eller om vi ska aka hem och komma in pa kontroller. Det valet var inte svart. HEM!

Sa nu ligger han här. För tillfället rätt nöjd efter näsdroppar, paracetamol och luftrörsvidgande i inhalatorn.

Jag vill ha VARDAG! Vanlig vardag, utan sjuka barn!

1 kommentar:

Mikaela de Ville sa...

Nämen liten. Stackars! Hoppas han redan är bättre.
Kram!