2010-06-27

Jag har hittat en skatt!

Det lönar sig att städa ordentligt i alla hyllor när man flyttpackar. Man kan tex hitta en sådan här skatt. Eller hållhake... ;-)
Ni minns väl "Mina vänner" från lågstadiet? Där man skulle fylla i sitt drömyrke, sin bästis osv? Det här är vuxenvarianten. Jag fick den när jag fyllde 30 och några vänner fyllde i sina svar redan då, på 30-årsfesten. Andra har skrivit i den senare. Här finns (rätt onyktra) svar på frågor om pinsamma minnen, saker man är stolt och mindre stolt över, vad man gör om fem år osv. Nu är frågan hur jag på bästa sätt ska förvalta denna skatt? Utpressning kanske? :-)

2 kommentarer:

Mikaela de Ville sa...

Haha, jag har en exakt likadan som jag fick vid exakt samma tillfälle och ja, med rätt onyktra roliga svar som kan vara föremål för framtida utpressning!

Anna sa...

o nej...