2010-09-17

Fyraårsdag

Idag fyller Axel fyra år. Min lilla, stora pojke!
För fyra år sedan låg han brevid mig i sängen på Harlaching Krankenhaus i München och var så liten och ömtålig, så den enda beröring som kändes mjuk nog var mina läppar mot hans panna.
Idag är han en stor kille, men fortfarande min lilla pojke, som naturligtvis fortfarande är underbarast i världen!

Vi har firat med presenter i mängd, bästa kompisen Kate på besök från München, tårta och fiskdamm. En dag som avslutades med en nattning där han somnade med mina läppar mot sin panna. Igen. Underbara, underbara Axel!

5 kommentarer:

Vicky sa...

Stort grattis till stora lilla killen :)

Sofia sa...

Grattis i efterskott till er fina Axel!

Mikaela de Ville sa...

Grattis lilla fina!

Mikaela de Ville sa...

Hihi, ser att du lite fint fått in de glada nyheterna i "just-nu-rutan". För inte har du väl bloggat om det tidigare? Stort grattis till hela familjen som snart blir en till!
Kram!

Sofia sa...

Uppmärksamt Mikaela;) Jag grattar naturligtvis också och förvånas över hur snabbt tiden går. Dags redan i december! Hoppas du mår bra.
Kram!