2012-10-11

Win-win

Gamla favoritsofforna har lämnat huset. Det känns onekligen lite sorgligt för jag tyckte riktigt, riktigt mycket om dem. Men de passade inte in i rummet, sa det fick bli sa till slut. Istället för att betala 160 chf för att fa dem bortfraktade hittade jag faktiskt nagon som ville ha dem och kom hit och hämtade dem. Och i gengäld fick jag minsann en present. MIN present. Funderar pa att avnjuta den i badkaret nagon kväll. Eller.... Jag kanske borde dela med Marco. Win-win, liksom.


3 kommentarer:

Marlene sa...

Härligt! Och det pàminner mig om att vi ännu har kräftor i frysen...

Martina sa...

Vad har hänt?! Jag har tittat in här titt som tätt men du har varit borta. Totalt borta. Länge.
Och nu helt plötsligt flera inlägg i rad! Betyder det att du är tillbaka?
Hoppas det!
Och välkommen tillbaka till min blogg igen!
Kramar

Camilla Toniolo sa...

Det hoppas jag ock, Martina! :-) vill gärna försöka hitta tiden och komma igång igen. Dig har jag redan tittat in hos igen.