2010-03-18

Smutsgris i tvättkorgen

5 kommentarer:

Annina sa...

Hihi, så söt! :o)
Jag sitter här vid datorn och trots att jag var inne och kollade i förmiddags och konstaterade att du inte skrivit något nytt, så kände jag plötsligt på mig att NU var det dags att gå in och kolla! Telepati?
Smart drag att skicka Marco att fixa byråkratipapperen.... *blink* ;-)

Mikaela de Ville sa...

Alltså, nu har jag ju bara sett dig på kort, men är ni inte himla lika, du och Clara?

Camilla Toniolo sa...

Jag visst var det ett smart drag!? Jag tror jag ska vara försiktig med att lära mig alltför mycket italienska i början, det är ju rätt praktiskt att skicka Marco att göra allt jobb istället. ;-)

Camilla Toniolo sa...

Mikaela, förutom att Clara är ungefär en miljard gånger vackrare så tja... kanske. En del säger att hon är en kopia av Marco och de bruna ögonen och pigmentet kommer ju från honom. Mina föräldrar säger dock att hon är lik mig. Jag vet inte. Ska se om jag hittar några bilder från när jag var i den åldern så ska du få se.

Sofia sa...

Söt smutsgris!