2010-03-29

Sjörövarmaskerad

























6 kommentarer:

Maria sa...

Ett sånt härligt kalas du har fixat! Dessutom ett fantastiskt vårväder som gör mig grön av avund. Kramar

Lysande ögonblick! sa...

Åh så roligt. Skulle också vilja gå på sjörövarmaskerad. :-) Kul att hitta hit. Fann dig via Ulrika Gabriels blogg. :-)

Camilla Toniolo sa...

Maria - Ja, det var faktiskt riktigt lyckat. Både upplägget och vädret. :-)

Alexandra - Hej, och kul att du hittat hit! :-)
Vet du, precis det tänkte jag också när jag häll på att fixa med förberedelserna. Att jag vill OCKSA få inbjudan till maskerad och framförallt vill jag vara med på skattjakt. Hoppas jag får någon kul inbjudan snart.......

Emmama sa...

Vad KUL! Du är ju så himla fixig! Hoppas ni har en skön påskhelg. Kram!

Mikaela de Ville sa...

Sötare pirater har man nog aldrig skådat!

Camilla Toniolo sa...

Emamma - Det var fatiskt jättekul! Kan rekommenderas! :-)

Mikaela - Ja visst är de fina allihop!